اولين دوره رقابتهاي فوتسال جام رمضان
The Cultural Affairs of EMAM Khamenei College of Bushehr
امور فرهنگی دانشکده فنی و حرفه ای امام خامنه ای استان بوشهر

بسمه تعالي

دانشگاه فني و حرفه اي

دانشكده فني و حرفه اي امام خامنه اي بوشهر

         اولين دوره رقابتهاي فوتسال جام رمضان، يادمان تاسيس دانشگاه فني و حرفه اي، و با شعار رمضان ماه مودت و رحمت با حضور 21 تيم در 4 گروه (3 گروه 5 تيمي و يك گروه 6 تيمي در سالن تربيت بدني شهيد آويني دانشكده امام خامنه اي بوشهر از روز دوشنبه 10 مرداد و بصورت دوره اي و به مدت يك ماه در طول ماه مبارك رمضان برگزار گرديد.

            مسابقات رده بندي و فينال در روزهاي يكشنبه 6 و دوشنبه 7 شهريور در سالن شهيد آويني دانشكده فني و حرفه اي امام خامنه اي بوشهر برگزار شد. در ديدار رده بندي كه بين تيمهاي تامين اجتماعي و بانك رفاه برگزار گرديد، تيم تامين اجتماعي موفق شد تا در يك بازي نفس گير تيم بانك رفاه را شكست دهد و عنوان سومي اولين دوره از اين رقابتها را كسب كند.

             در ادامه اين مسابقات روز دوشنبه بازي فينال بين دو تيم قدرتمند آتش نشاني و شركت شهركهاي صنعتي برگزار گرديد. اين ديدار كه با حضور اصحاب رسانه، مديران و روساي ادارات و نهادهاي دولتي برگزار شد تيم شركت شهرك هاي صنعتي موفق شد در يك ديدار نفس گير تيم خوب و قدر سازمان آتش نشاني را با نتيجه 4 بر 3 از پيش رو بردارد تا با كسب عنوان قهرماني اولين دوره از اين رقابتها نام خود را در تقويم دانشگاه براي هميشه ثبت كند. در مراسم اختتاميه اين رقابتها علاوه بر اهداء حكم قهرماني به تيمهاي اول تا سوم و جام هاي اول تا سوم، به تمامي تيمهاي شركت كننده لوح يادمان مسابقات اهداء گرديد. همچنين در اين مراسم بانك صادرات به 15 نفر از تماشاگران و حاضرين به قيد قرعه كارت هديه اهدا نمودند. شايان ذكر است كه تيم بانك صادرات به عنوان تيم اخلاق اين دوره از رقابتها دست يافت. همچنين آقايان  سعيد مسيگر، علي صالح فر از تيم سازمان آتش نشاني عنوان آقاي گل اين دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط محمود حیدریه
آخرین مطالب